5.0
gebaseerd op 9 reviews

Salon is mooi, lekker muziekje staat aan tijdens het zetten van de toothgem. Er wordt verteld wat er wordt gedaan. Er wordt aan je gevraagd of het goed is, wat je wil. Had eigenlijk voor 1 toothgem geboekt, maar geen probleem dat ik er uiteindelijk toch 2 wilde. Fijne salon.

Tara - 6 dagen geleden

Elina was een super lieve dame heeft me super goed geholpen en alles ziet er zo goed uit de toothgem en ook mijn tanden zijn witter geworden de verschil had ik niet zo verwacht 👌🏻 zeker een aanrader en zeker een plek om weer terug te komen. Ze luistert heel goed naar je wens en is heel respectvol , Love That❤️.

Nazli - 15 dagen geleden

10/10!

sel - 10 maanden geleden

super lief ❤️

AMÉA STUDIO

Anderhalf jaar geleden bij haar tooth gems gezet en ze zaten er nog steeds op. Helaas voor werk eraf moeten laten halen maar service is altijd super goed en gezellig 🤍🤍

Hidayah - 11 maanden geleden

❤️❤️❤️ zo lief!

AMÉA STUDIO
Nanda - 11 maanden geleden

Zeker een aanrader! Ik heb mijn tanden laten bleken en Elina heeft dus echt zorgvuldig gedaan. De resultaten waren ook enorm!

Senaina - 12 maanden geleden

Professioneel goed geholpen/hygiënisch Stelt me op me gemak leuke dame.

Quincy - 12 maanden geleden

Super lief, legt uit wat ze doet. Werkt netjes, precies, hygiënisch. En levert heel goed werk <3

Lara - ongeveer een jaar geleden

Ja mooi gezet en gezellig!

Isa - ongeveer een jaar geleden